Sunday, November 22, 2009

2nd account



halololo.. ehem.assalamualaikum.. ni aku nak bagi tau bahawesenye ini adelah blog aku yg ke-2. yg dulu pye da tak kemas sbb aku jrg updated die.so die da mcm gigi yg rongak.berselang² haha..(tp aku da deleted pun..). kali ni aku akan sedaye upaye meluangkan sedikit mase aku utk 2nd account aku ni supaye ianye sentiase ter-updated dan di updated oleh aku .huhu. jadi makenye bermulalah kisah dan crite² (hot dan x hot) aku pade hari ini, esok dan esok dan seterusnye dan seterusnye.. ooh ooh lagi 1, ganba kat seblah ni bukan aku nak batak² or nak menunjok², aku tau smorang pon ade.tp ini juz kenang²an aku yg nak aku share ngn korang je. time ni aku bukan 20,23 or 30.tapi aku baru form5 (17thn le).sekolah ktorg tlh mngadekan hari graduasi utk spm candidates pade thn 2008.dan aku adelah slh seorang darinye.wee.. setelah pnjg aku crite arini,aku jugak nak ucapkan trime kaseh kat uols² yg rele menyinggah dan mmbace crite² aku kat blog ni. sekian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...