Saturday, April 24, 2010

bila bos tiada.. + bosan mak hayam!

semalam office aku ade meeting tergempar (poyonye). sume bos2 sebok meeting dari pagi smpi la time nak balek. sbb bos besa besa dan terbesar company tu dtg nak tgk2.
so ktorg yg bukan bos2 ni ape lagi menggaban la kegumbiraan.haha!

yg ade keje tu sambong2 la buat keje tanpe gangguan bos2 mereke. n yg takde keje cam aku ni bole la jln2 pusing2 1 factory, mkn2, borak2, mngumpat, n perkare2 yg biase org buat bile takde bos.

tapi bile da takde bende sgt nak buat, dudok dlm bilek tu sorang2 ape lagi 'ketip ketip ketip' gamba laaa..

kali ni aku nak mendedahkan rupe ofis aku. bhahahahaha! (gelak jahat)

ni la rupe meje aku n pc aku. act aku da lebey dari 5 kali kot tuka desktop bckground. lps gamba limau ni aku tuka lagi. tp tak sempat nak amek plak gambanye.


ni my lovely mug! ade ganba lips lagi kauu..

ni tray aku. tempat meletak segale jadah paperwork supaye mereke2 tu tak mnyemak kat meje aku yg CANTEK ni.. ooh lagi 1, segale tempat letak pensel pen tu aku yg beli. sbb tu cantek.. auu!

ni la keadaan keseluruhan meje aku. lengkap! sume pon ade. tapi ni gamba lame. tgk, pencil case pon blom tuka lagi.

air-cond ni dudok betol2 kat atas kepale aku. bwh air-cond plak ade meje aku.haha! peehh sejuk nyahh..

bab ni aku takan lupe nak canang kat smorang. pc aku still lagi pakai WINDOW98 (time ni aku baru lajah 1).. classic bukan??? bak kate kazen aku fatein "maju la cila oi. maju!". bhahah!

ooh ooh. kat tray aku ade mende ni tauuuu.. haaaa.. jgn maen2. bole KAYE.. kuikuikuikui



atas ni, adelah bende2 paling penting. pendrive n mouse. huhu. mouse ni kalo pakai 1 ofis bole denga betape rajennye korang buat keje. klik klik klik!



tak lupe jugak kat kedua2 meje bos aku. yg 1st tu manager pye meje. 2nd assistant logistic. mahap le meje mereke tak sekemas, secantek dan se-gah meje aku..!! miow!

ooh hamper terlupe nak kenalkan rak file kami.. wuu byk sgt file. ni aku blom amek yg full pye lagi. huuiish!


amboii.. rajennye aku tules2.. (ni la kalau da takde keje tapi nak buat keje)

oke lah. penat plak mak nak upload byk2, da la tak mandi lagi ni. mak nak p mnd dulu okkeyy.. da daa..!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...