Saturday, December 19, 2009

jubah

halolo.haha.da lame tak updated blog cos xde mase ah. nyway aku nak crite pasal today. jadi makenye hari ni aku n family aku g shah alam utk cari present utk b'day aku yg da lame sgt lepas.haha. so nak dipendekkan crite parents aku mmg da jnji nak blikan aku jubah.ktorg da lame carik jubah utk aju act.tp xde size coz aku kurus n tggi lampai.hihihi. 1st ktorg g plaza masalam.xde pon jubah yg aku bekenan (jubah org kawen byk la.auuu). than ktorg teroskan perjalanan ktorg ke plaza alam sentral(PAS) pule.kat situ la aku jmpe jubah yg agak menarik la jgk.pstu aku try pye try da sesuai beli la ape lagi..(naseb ade size).mule² nak bli kale merah tp xde size plak.so aku bli la kale dark brown.

aku idam²kan jubah arab.tp disebabkan factor bdn aku yg begitu tak dptlah aku pakai jubah yg camtu.aku kene carik jubah tak arab coz die ade shape.haha.baru sesuai ngn aku.


ni die pye manik²

dipadankan dgn tudong ni la nnt..huhu

jubah tu gif dari abah aku n tudong tu plak dari ibu aku.so aku nak ucap thanks byk² kat dorang.

THANKS BYK² FOR DA B'DAY PREZEN!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...