Thursday, December 24, 2009

restless


woah leteh gile afta 3 hari aku da perahkan sume energy aku pagi ptg siang dan malam.haha. last week lect aku da bg jadual utk mggu ni.mmg byk gile kije nak dihabeskan coz lps ni ktorg da nak cuti.tp ape yg di-plan tu tak berjln dgn teratur.so ktorg la mgse²nye.hari senen tu ktorg xde clss lgsg coz ade pegawai(ape ntah nmenye) dtg nak discuss psl final exm ktorg.so da bazer da 1 hari tu. hari selase ktorang dibagi segale jenis nota,soklan²,dan paper² yg ade byk sgt tulisan.haha.tu sume pttnye dibuat pd hari isnin.tp da dicampo ngn kije hari selase. ktorg dibagi assessment dari modul 1 smpi 10 (uii byk gle tuh..!). ktorg ade 3 ke 4 jam je utk nak siapkan sume tu n kene submit bfore 6.30 coz nnt opis da tutop da tak bole nak anta. smpi la ke hari ni ktorg terpakse hadap paper² yg buatkan migraine aku dari smlm smpi today tak ilang² lagi.hish..!pagi tu ktorg ade trial utk level3.then ptg tu ktorg complete kan 2 file ktorang yg besa dan seberat seekor anak gajah berumor 1thn (diibaratkan aje.haha). hari ni 1 hari smorg mate kuyu je.da tak larat nak angkat mate sniri coz terlampau leteh sgt² ngn 2 hari ni.naseb la stat dari esok smpi 3 jan 2010 ktorg cuti.berbaloi gak pnt² pon.hahaha.. 4 jan 2010 aku kene dtg sane balek utk amek final exm.so lps ni...im free!!!! wuuhuu!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...