Saturday, April 16, 2011

PERLU KE DADA TERLALU MENONJOL WALAUPUN DALAM LUKISAN? 13PG

hah ni entry ke-2 aku untuk malam ni. wahh kau.. kerajinan pulak aku malam ni. tengok tajuk macam... watdehe ada lucah2. tak senonoh betol gadis ni! haha. yaaa! ini lah entry terlucah pertama aku (bangga ni bangga). tapi takyah risau.. tak payah nak tengok kanan kiri, nyorok2 nak baca entry ni. takat 13PG.. 'ringan2' je tu.. bhahahah *gelak jahat*

ekceli aku nak cerita pasal adik aku, iman. biasalah budak lajah 1 kan.. tengah sibuk nak baca buku je macam kita kecik2 dulu. kitorang ada lah melanggan buku Sayang Muslim (uu buku nak baik) untuk iman baca2. sambil2 tu kat dalam tu ada la die suruh mengeja, mewarna, melukis pun mestilah ada!

untuk bulan lepas ke bulan ni punye buku aku tak pasti, dia ada suruh lukis gamba ibu. dengan nafsu melukis yang membuak2 iman menunjukkan kasih sayang seorang anak soleh dengan melukis gamba ibu.. kitorang pun tak perasan bila dia buat kerja ni. mungkin time dia balik sekolah ke hape ke.. tau2 malam tu akak aku yang perasan. siyes aku cakap sedih aku tengok gamba tu.. teruja sungguh!



segmen melukis gamba ibu.. :))



kat atas tu terang benderang dia tulis LUKIS DAN TULIS NAMA IBU. apahal rajin sangat sampai gamba abah skali dia lukis. nak bodek le tu! tak kesah lah. janji emsem la jugak ni. rambut pacak kulit durian wehh!



ni lah gamba sepasang suami istri yang bahagia. hahaha



ni plak baru lah gamba ibu saya. 10 kali padam tu. nak lukis cantik2 punye pasal. konon muka betol2 dengan yang lukisan nak bagi sama la. dah la eja nama pun salah. sukati kau je eh man!

tapi........ yang aku pelek nye.....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


apa ni man..??? sexy-nye.. mana kau pandai lukis gamba2 macam ni. aku pon tak reti nak buat bende2 cani (suci kan aku ni..) ni bukan je menonjol. ni dah tahap hebat dari tertonjol dan segala jol. muka memang hancur la sikit kan sebab 10kali rubber2. tang yang bulat2 tu takde cacat cele langsung! phuuiih!



yang ni aku kurang pasti. mungkin ke iman lukis gamba ibu pakai seluar. tapi jarang sekali ibu pakai seluar kalau time nak keluar. selalu ibu pakai jubah je. tapi nampak macam dia lukis pakai baju kurung. tapi mana kainnya..??


haihh ni suma mesti terpengaruh dengan anime jepun yang keluar dekat tivi. patutlah dia suka tengok. ceit! sadis kan gamba ibu saya?? lepas ni jangan harap lah kau nak tengok lagi cerita sepsi2 camtu. kau tengok dora the explorer je sudah. sopan sikit cartoon dia. aku pon tengok OASIS je. tak tengok pun cartoon camtu. *muka bangga kening angkat2*



-cikmona-

16 comments:

kjaharun said...

lalalalalalal :)

kjaharun said...

testing stu dua tiga....

kjaharun said...

hah bole ponnnn!! yey da bjaye coment :) oursome!! bulat ticik, bulat bsr, stu dot kt bulatan bsr, stu dot kt bulatan ticik.... HOREYYYY!!

cek mona said...

suka kau ye dah bole komen2. haha! ape lagi follow la haku. buat2 tak geti pulak ceit! haha

kjaharun said...

folo?? acangane?? magrib td aku tunggu kau x online pon~~

cek mona said...

terlambat la nokk.. klua jap beli barang dapo. pastu aku ol kau dah off pulak.xpe bia aku folo kau dulu

kjaharun said...

ajr ba aku..

cek mona said...

kau tidak ol bahh. asik bz seja. macam mana aku mauk ajar bahh

kjaharun said...

aku ndk bz bah.. ada jak ni ba, bole online.. kau tu bah yg bz keja! bhahahahah

cek mona said...

iya ka bahh aku yg bz? aku sniri pun ndak perasan. tedik apalah. nnt aku bukak kelas utk ajar kau sorg seja. spesel punyak.. :)

kjaharun said...

hahahahahahah :D
bgus baitu, nah ajr btul2 ba..

Mira iiya said...

nsib baik bdak djah stu jer yg lkis..,dy taw ke mnde 2 ape??
hehehe

cek mona said...

kjaharun: baiklah bahh. tada hal pye..

miraiiya: dia tau la kot sbb dia pun ada jugak cume kecik je. hahah

Khuzrin Kamarudin said...

Bebudak dah advance... bahahhaa...

cek mona said...

ha'ah. baru dajah 1 tu.. dasat ah!

hamzah ian said...

hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...