Friday, October 14, 2011

Sampah Punye Blog!



isu blog-blog sampah ni bukanlah isu baru, tapi ni isu yang dah basi! dah busuk! dah berkulat! bila aku ber-blogjog ramai yg cerita pasal mende ni. so tanpa berpiker berpuluh2 ribu juta lemon kali aku pon terasa nak buat jugak lah entry 'hot' ni.

bende ni bermula bila ada manusia durjana yg tidak berpuas hati bergelar 'annonymous' atau nak gleme sikit mereka akan menggelarkan diri mereka dgn nama yg menjengkelkan seperti 'abg gagah', 'gadis gebu' dan sebagainya tanpa meletakkan link blog mereka.. (takut leteww!)

ade jugak blogger yg bagi contoh2 blog sampah ni. cthnye:-
1. blog yg dah bersawang dan jarang sangat nak bersihkan dengan entry2 baru. 
2. blog yg syok2 sniri. cerita takat 2-3 line je mcm buat status FB (membosankan)
3. blog yg takde info/ kisah peribadi semata dan byk lagilah

akceli cth ni sume aku amek dari ape yg aku bace la.. siyes tersentap2 aku baca! dorang ni mengate blogger yg macam aku ke?? bende2 tu mcm ade kene mengene dgn aku je.. maklum la aku ni bukan lah pemes macam blogger2 yg pemes tu. ape kite buat sumenye salah.. sumenye sampah. haihhh..

memandagkan blog aku sekarang rongak2. sebulan sekali baru nak update. org kalau lalu blog aku boleh muntah darah agaknye asek tengok entry sama je. takde cerita2 baru. sampai ade yg dah tegur 'ehh takde cerita baru ke??'

aku ni dah cuba2 nak adakan masa bermanja2 bergurau senda dgn blog aku tapi takde jugak. kadang2 balik keje dah malam memang piker nak tidur je la kan.. sabtu ahad pun belum tentu aku ade kat rumah. haihhh :'(

tapi takpe lah aku cube gak menggadaikan masa yg berharga aku tu demi blog tercinta (salah 1 contoh blog sampah jugak selalu bg janji manis tapi hasil sama gak.semangat datang 2-3 hari pastu start rongak2) haha!

-cikmona-

5 comments:

Mickey Harzizi said...

siapa blog sampah.? sapa weyyy. nak tgk sket

Pondok Usang said...

kalau blog sy kategori yg mane eh..?

kajaharuna said...

hoi hoi!! blog kau oke laa.. bersih je.. mana ade sampah..

Unknown said...

Macam belog aku je tuh...

cilamasda said...

fatin harzizi: aku tak tau la. tp bende ni slalu org nak kutok dia letak kat chatbox kau. tu sume org tak puas hati je..

pondok usang: oke je.. byk info wattt..

kajaharuna: hmmm tu xtau la. tp bile bace cerita camtu terasa cam blog aku ade kene mengene je.. hahah

amir baker: semorang ade care sendiri. yg xpuas hati tu mmg bongok. dengki letewww. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...