Friday, March 11, 2011

NI BLOG BERSAWANG! BUKAN LAMAN SESAWANG..

puuhh bertahun dah tak update blog. rasanya last update pada 22-feb. tu pun bukan cerita haku. copy2 n paste2 je dari surat khabar online *huish dah surat khabar. online pulak lagi. ganas gila!* maklumlah kebizian melanda-landa bagaikan bencana alam la lately. haha.

sekarang aku ada buat part time job pulak jadik driver ibu aku dalam 2 minggu nih. kena hantar dan jemput beliau ke tempat kerja. bikosnya apak saya pergi kursus selama 2 minggu tu lah! *mesti banyak pahala aku.* kih kih kih..


berbalik pada cerita blog bersawang aku tu. ya! memang dia dah bersawang pun sebab aku takda masa nak hadap comp opis (selain dari buat keje) mahupun notebook yang sentiasa terbukak je kat rumah tu. punyalah bz kan aku ni? bukan takat nak hupdate blog je tak sempat. nak selak internet tengok2 blog pon tak sempat. memang kritikal la bz aku.!

sejak2 ni kerja aku bangun tidur pukul 6.50am. pastu hantar ibu. pastu aku pegi kerja. balik kerja amek ibu. sampai rumah 6.30pm dah penat. baring2 jap hilangkan penat pastu pegi mandi. pastu makan pulak. pastu lagi! tengok tivi. tapi sambil2 tengok tv tu ada la jugak aku buat kerja rumah sikit, macam lipat baju ke.. sapu rumah ke.. pastu sekarang ni aku dah tak tidur lewat dah. pukul 12am dah tidur. paling lambat 12.30am. tu pun rasa macam dah cukup gangster tidur lambat camtu.

tapi hari ni disebabkan ketiadaan bos di opis kerana perlu menjemput anak beliau di sekolah berasmara berasrama sempat lah jugak aku intai blog haku dan baca beberapa blog orang lain sekaligus dapatlah jugak aku buat 1 entry. *maaf ayat agak poyo sikit. haha*

itu saja pada hari ini! aku buat entry ni supaya orang yang TERsinggah kat blog aku ni tau la tuan empunya blog ni masih kukuh! utuh! dan gagah perkasa berpijak dibumi ini..

dan terima kasih daun keladi la banyak2 kat blogger lain yang sudi TERsinggah kat blog saya ni even tak sudi pun sebenarnya.. :( *muka nak sedih. menyampah aku*



-cikmona-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...