Tuesday, February 8, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU..

hah terlambat update pulak saya pasal birthday kakak sulung saya. huh mesti beliau kecewa yang teramat sangat (puuh poyonya ayat haku!).

oke takpe2 kita sambung je cerita..

KLANG: Pada 31 january 2011 kami sekeluarga telah meraikan hari jadi kakak saya ASMA AMIRAH MASDAR di WARONG WARISAN ASLI. Dia yang juga dikenali sebagai MOQ telah menyambut ulang tahunnya yang ke-22. *huyooh macam baca berita dekat surat khabar laa..*

"

"

"

"

"

"

"


ni lah birthday girl kita harini.!!


iman dengan babah saya. time ni iman tengah azan sekuat2 hati kat restoren tu. orang yang dengar mesti rasa nak taubat je terus.! *biasalah budak2 kalau baru blaja 1 benda. nak kecoh 1 dunia!*


ni ibu sayalah.. ehh pis pis pulak.!


ni segala air yang kitorang order. bandung laici ada.. tembikai laici ada.. barli panas ada (utk org tak sihat mmg minum panas2. haha). lemon tea ada.. barli ice pun ade jugak..


kentang goreng. memang kaw2 die bagi kentang gorang yang die potong panjang2 cani. tapi memang marbeles la rasa dia orang kata!


teloq bungkuihh..


sayur apa ntah nama dia. lupa sudah..


udang goreng! nyam nyam.. tapi saya tak makan sebab saya elergic dengan segala seafood kecuali ikan. tu pon tak semua ikan. salan makan ikan je habis satu badan gatal2 garu2 macam beruk makyeh..!


ni tomyam ayam. fuuh sedap gila gaban.! :)


sup daging pun ada wehh..


ni la segala yang kitorang makan. nasik putih ada 5 pinggan tapi meja besar sangat! tak muat nak masuk kemre. cis!



last sekali saya nak kata HAPPY BIRTHDAY MIRA!

- dengar2 tahun depan nak kawen! so janganlah dilambat2 kan.. cepat2 lah kawen tu ye.. aku nak merasa tidur sorang2 kat bilik rumah baru nanti. tak payah share dengan kau lagi. ghahahah! *sukanya haku!*


-cikmona-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...