Tuesday, February 15, 2011

LOVE, NORA xoxo

jap jap. sebelum memulakan cerita aku nak amek mood jap... *inhale.. inhale..*

MOOD: IN LOVE, JIWANG, JIWANG KARAT, TANGKAP LELEH. *dah macam nama album yang kat tv tu pulak.*



seperti yang dikepohkan dekat surat khabar dan channel2 tv bila valentine's day nak dekat *i tak sambut! DIULANGI, i tak sambut okeyy*, mulalah segala cerita tangkap cintan nak keluar. tapi dalam banyak2 aku macam terasa nak layan 1 cerita ni laa.. mula2 tengok iklan macam pelik je cerita ni. tapi bila satu hari aku terbaca sinopsis dia kat paper terus terasa macam nak tengok je. set dalam kepala hotak ni 14 feb, 10pm, astro citra (channel 131). huuu..

cerita ni memang bes lah orang kata.! kene pulak lagu dia tu lagu memori tercipta-shila (ehh macam nama aku), memang tangkap leleh habis ah. nasib baik hati kering yang cuma basah dengan darah ni menyelamatkan mata aku dari membazirkan air dalam badan ni

p/s: aku terasa nak buat entry pasal ni sebab tengah hari tadi aku baru je tengok ulangan dia. huhu.. bes bes! lepas ni kalau dah keluar kat youtube nak hadap cerita tu kat situ plak.


-cikmona-

2 comments:

Anonymous said...

hye awak, thanks sbb sudi singgah n follow ye :)
have a nice day..

cilamasda said...

helop! oke xde hal pye
thanx yaww :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...