Thursday, December 30, 2010

berita yang membuatkan saya menjerit pastu nangis titibe ketawa pula..

aaAAaaAaaAAaaAAaaaAA!! *oke cila stop.!
aaaAaAaaAaaaaaaaaAAaaaAAAAAaaaaa!!! * oke oke dah cukop.! inhale.. inhale..*

kenapa saya jerit2 separoh nyawa macam monyet yang suke menyanyi2 kat zoo..?? sebabnye... sebabnye.. sebabnye.. sebabnye.. *cakap la cepat gile.!*


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

ESOK CUTI!! wohoohoohoww! *sambil berangan2 esok nak pegi mane..*

DAN....







DAN ....







dan DAN jugak....


:))



:))



:))



:))





TAHNIAH BUAT SKUAD HARIMAU MALAYA raawwwwrrr!!!!

aku ni bukanlah kaki bola malah bukan jugak kaki bangku (sebab aku ni dulu kononnye tak layan bola2 ni) titibe terlayan pulak PIALA SUZUKI AFF 2010 yang berlangsung malam tadi. perlawanan ni menunjukkan kehebatan malaysia yang memang hebat tu menentang indonesia yang 'oke bole laa.....' hahahah.

even malam tadi rumah aku tak lah semeriah kedai2 mamaq ataupon tempat2 yang ade wayang besar tu, tapi semangat jugak la aku dengan adik aku berdua menggelinjan tengok bole. mana abah saya??? die kene keje malam la.. kalo tak lagi biseng.! dengan kitorang 2orang pon da buat ibu aku terkejut beruk eh.. terkejot bese je.. dengan pekikan "GOLLLLLL!!!" kami berdua time die tengah tdo, apetah lagi kalo abah ade. misti beliau terkejut sampai tak bole nak tdo balik dah. hikhikhik
.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...