Tuesday, December 28, 2010

IRDINA BATRISYIA & HAIKAL AMANI

hah! ni misti ramai yang ingat aku nak crite pasal sedare kawen ke.. kawan kawen ke.. or aku pegi mane2 rumah orang kawen. BUKAN LAA......

1st nak crite pasal irdini batrisyia dulu.

oke die ni kelahiran yang terlalu2 baru dalam DKK's big fameli. ape itu DKK? takpe biar kami2 je tau. agak kasar maknenye. ade yang terkejut berok kang.! ooh dan bayi ni jugak adelah anak buah aku yang ke... emmmmm..... 1 2 3!! rasenye.. (ini side ibu. side abah ramai tak terkire)

meh aku nak kenalkan dengan HAPPY FAMILY ni



norhanidah (my kezen) + saiful hadi = haikal amani (4tahun) & irdina batrisyia (3bulan)
*sebenarnye aku nak buat carta organisasi la konon tapi tak jadi plak. bhahahah!


oke bebeh moh kite nengok gamba irdina batrisyia ni pulak

o
o
o
o
o
o
o
o
o


taraa! ini irdina batrisyia! :)) kecik je kan? tangan aku lagi besa sebab die ni tak cukup bulan. ni mase 1st jumpe die. time ni rasenye baru beberape hari die keluar dari ospital.



huii mase mule2 tengok die ni. aku geram sangat sebab die asek tdo aje.! hee geramnye marah betol. tenyeh la camane pon die tdo je.. haihh.. tengok2 nak bukak mate siket pon susah. sampai aku mengadu kat ibu "ibu nape tisya tak nangis? nape xde bunyik? die asek tdo je. pot pet pot pet..". ibu da bengang die cakap "elok la die senyap. kalau nangis kang kate asek nangis je." oke baiklah.. hahah. tapi sekarang aku tau rupenye bebi premature memang tdo je keje die. *ooohhhh mne tau.. asal tak cakap awal2..

gambar kat atas2 ni sume gamba dah busuk, sebabnye dah lame. mase ni si trisya belom pon masok umor sebulan. TAPI SEKARANG......................................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

JENG.. JENG.... jangan tukujut......!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hah ni la die..!!!!!
oke aku tau mesti ade yang cakap "hek eleh same je.. asik tdo je. bla bla bla..." takpe2.. jap!


nah amek ni.! haaa.. tengok2 dulu kepala die kecik je kan. tangan aku pon besa. tapi sekarang ni... fuuuuhh kepale aku dengan die dah takde beze. sekarang umor die dah pon 2bulan ++. dekat2 3bulan la jugak.


ni prezen untuk tisya. almaklom la.. kan dah nak masok musim bersekolah. so aku n akak aku share belikan die kasot sekolah. geram pulak tengok but rebit kale pinky2 tu. hihihi :))


lihat2 tisya dah try kasot sekolah baru die. sebenanya ini atas paksaan aku yang rakus nak tengok tisya pakai kasot baru. piwiit! *muke terpakse je kan...?


hah ini la dia HAIKAL AMANI. abang kepade irdina batrisyia. aku suke tanye name tisya banyak2 kali kat ekal ni. sbb bile die sebot jadi cani TGISYA. haha sbb die tak reti nak bunyikkan huruf R. kalo darah jadi BERDAGAH. bahahahaha! kelaka la kau ni ekal..! :))



bile orang cakap "ehh ekal nampak macam da besar lah. ye la.. kan sekarang dah jadik abang". ni lah muke2 yg akan dilemparkan. haha. lebey kurang muke bangge la jugak. bajet muke abang2 cani la.. pulamak..!


ni atas permintaan ekal suro aku amek gamba die dengan kasot baru trisya. ekal ni suke suro amek gamba die. tapi bile nak amek gamba die, die mesti tak pandang kemre n buat tak tau je. cis!


ehh tersilap upload pule saye.. tutup mate! tutup mate.!



ekal dengan poksu (pak su) nye lumbe makan sagun..


saye pon dapat sagun! :))
*ehh tetibe je gamba sesat ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...