Sunday, January 2, 2011

2011



hellowww 2011 :))


babai 2010 :'(

yup semenanye banyak sangat mende yang jadik dalam tahun 2010. sedeh sangat rasenye. tapi mase tetap berjalan. hari tetap berganti hari. minggu tetap berganti minggu dan tahun tetap berganti tahu. *banyak lah kau punye ganti.!*

ekceli mende2 yang jadi pada tahun 2010 tak penah ade pon dalam list azam2 baru. dan ape yang tersenarai dalam list azam baru tak penah aku buat. *takyah buat azam pon oke rasenye...*

teringat balik kejadian2 tahun 2010 memang banyak sangat, salah satu yang saya suke pada 19/10/2010, saya menyambut hari lahir yang ke 19. memang suke sangat. sebab cantik nombor2 tu sume. dan saya jugak dah memiliki sebuah kerete berwarne merah.! suke sangat2. vroom vrooom.. :))

tak lupe jugak segale pahit manis yang aku lalui. :D *yoyo sangat la pulak hayat cani.!*


DAN............


untuk azam kali ni aku rase aku nak langsaikan 'hutang2' tahun yang lepas. bukan hutang bank ke ceti ke hutang darah segale bagai ke. tapi hutang azam2 taun lepas lepas yang aku buat panjang2 tapi tak penah buat. *ceh terok betol la kau ni..!*

2 comments:

n i k l i s a said...

happy new year! :)

cek mona said...

tq niklisa..
same to u yaww :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...