Thursday, January 6, 2011

CERITA HANTU

hah tu dia.! tu dia..! cerita hantu da mai dah.. tengok tajuk je cam seram an..? MACAM seram je..

takpe2 sape yang sudi nak bace, bace lah! bukak mate tu besar2! bace ni. bace! bace.!

*

*

*

*


http://www.emocutez.com

oke. aku ni salu tinggal sorang2 kat opis sebabnye aku ni adelah seorang staff yang rajin dan mengikut peraturan (bukan nak puji diri sniri, tapi ni lah permulaan segale cerite). aku salu datang awal pagi, bile balik plak salu balik lambat sebab nak kene tunggu akak datang amek. ye memang aku ade lesen n dah ade kete pon, tapi bapak aku kate.. lebey kurang cani la bunyiknye "hah cila baru lulus dengan jpj, tapi dengan babah tak lulus lagi". *adumakkk cerewet pulak pacek masdar ni..*

berbalik pade cerite aku. semalam mase sorang2 dok kat opis cuace pulak mendung2 gelap cam nak ujan. haiih tak senang duduk aku! kanan kiri atas bawah la jugak aku tengok. nak ilangkan rase takot, aku bukak blog yang ade cerite kelaka then gelak la sorang2.

pastu mate ni tergatal pulak nak melilau kat cermin pintu depan yang bole nampak pintu pantry kitorang.. yaaa bermula lah kisahnye. ape yang aku nampak adelah macam ade bayangan yang melintas laju macam kilat kat pantry dan teros tembus ke dindeng toilet. memang laju gile! pastu die ilang. tapi aku buat tak tau je. aku piker maybe mende tu pantulan cahaye dari luar kot. *aiceh nak sedapkan hati.. padehal segale pintu pagar sume da ditutup. yang tinggal ade pintu kecik nun jauh dari pandangan mate. haha*

pastu tengah syok dok gelak sorang2 ternampak pulak ade bende jalan gerak2.. *haiih nak tarik perhatian aku la tu*. tapi aku cume piker "oooo cencurut lalu kottt..". kirenye acah2 berani la aku ni. tapi memang opis aku kadang2 cencurut masok pon. pastu die kelua sniri. bagus betol kan..?

pastu dalam beberape 'minit' lepas tu akak aku sampai.. lege rasenye.. tapi balik tu aku menggigil tak pasal2. dah macam parkinson dah.! haha. maybe aku sejuk dalam kete.

pendek kate aku tak kesah lah ape dah jadik semalam. aku rase ni sume cume psikologi dan kepercayaan setiap manusia je kot. besela, macam pintu terbukak sniri kene tiup angin pon kate hantu bukak pintu. bayang2 sniri kate lembage hitam. haiihh.. manusia.. tak bole lari dari perasaan takut. tak takut hantu tapi mungkin takut pade bende2 lain kan..? bukan aku tak percaye dan tak takut mende2 ni sume tau.. aku still menjeret2 jugaklah kalau tengok cerite hantu tu. n yup! aku still percaye jugak jin dengan syaitan tu memang wujud tapi bukan hantu :) *fullstop*


3 comments:

Anonymous said...

Anytime you want your therapeutic Male sizegenetics that need be performed by a handsome and sexy Gay sizegenetics therapist, you might want to go around the website sexy masseur. They list a very wide range of professionals who will be well versed at the different styles, types and techniques. China and India have been known for their great methods to improve the length and girth of this male vital organ, but how in regards to the other parts from the world? Surely, other countries also have his or her's distinct methods to enlarge one's penis sizegenetics naturally. One country that has got a unique way to achieve is Indonesia.
http://sizegenetics-reviewx.tumblr.com/

Anonymous said...

𝗗𝗢𝗠𝗜𝗡𝗢𝗪𝗔𝗟𝗘𝗧𝟵𝟵
𝗦𝗜𝗧𝗨𝗦 𝗝𝗨𝗗𝗜 𝗣𝗢𝗞𝗘𝗥 𝗢𝗡𝗟𝗜𝗡𝗘 𝗧𝗘𝗥𝗕𝗔𝗜𝗞 𝗗𝗔𝗡 𝗧𝗘𝗥𝗣𝗘𝗥𝗖𝗔𝗬𝗔.
𝗠𝗘𝗡𝗚𝗛𝗔𝗗𝗜𝗥𝗞𝗔𝗡 𝗕𝗘𝗥𝗕𝗔𝗚𝗔𝗜 𝗕𝗢𝗡𝗨𝗦 𝗬𝗔𝗡𝗚 𝗠𝗘𝗡𝗚𝗚𝗜𝗨𝗥𝗞𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗡 𝗞𝗘𝗠𝗘𝗡𝗔𝗡𝗚𝗔𝗡 𝗔𝗡𝗗𝗔 𝗕𝗘𝗥𝗠𝗔𝗜𝗡 𝗗𝗜 𝗗𝗢𝗠𝗜𝗡𝗢𝗪𝗔𝗟𝗘𝗧 𝟴𝟬%.

𝗔𝗬𝗢 𝗚𝗔𝗕𝗨𝗡𝗚 𝗦𝗘𝗞𝗔𝗥𝗔𝗡𝗚 𝗕𝗘𝗥𝗦𝗔𝗠𝗔 𝗞𝗔𝗠𝗜 𝗗𝗜 𝗗𝗢𝗠𝗜𝗡𝗢𝗪𝗔𝗟𝗘𝗧
𝗗𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗣𝗔𝗧𝗞𝗔𝗡 𝗕𝗢𝗡𝗨𝗦 𝗗𝗢𝗨𝗕𝗟𝗘 𝗖𝗔𝗦𝗛𝗕𝗔𝗖𝗞 𝟭 𝗠𝗜𝗡𝗚𝗚𝗨 𝟮 𝗞𝗔𝗟𝗜 𝗗𝗜𝗕𝗔𝗚𝗜𝗞𝗔𝗡 𝗗𝗜 𝗦𝗘𝗧𝗜𝗔𝗣 𝗛𝗔𝗥𝗜 𝗥𝗔𝗕𝗨 𝗗𝗔𝗡 𝗦𝗔𝗕𝗧𝗨 & 𝗕𝗢𝗡𝗨𝗦 𝗥𝗘𝗙𝗙𝗘𝗥𝗔𝗟 𝗦𝗘𝗕𝗘𝗦𝗔𝗥 𝟮𝟬%.

𝗟𝗜𝗡𝗞 >> 𝗪𝗪𝗪,𝗪𝗔𝗟𝗘𝗧𝗗𝗢𝗠𝗜𝗡𝗢,𝗖𝗢𝗠

𝗙𝗔𝗖𝗘𝗕𝗢𝗢𝗞 : 𝗪𝗔𝗟𝗘𝗧 𝗗𝗢𝗠𝗜𝗡𝗢
𝗪𝗛𝗔𝗧𝗦𝗔𝗣𝗣 : +𝟴𝟱𝟱-𝟵𝟳-𝟰𝟭𝟴-𝟰𝟵𝟮

awdawd said...

Permainan Sabung Ayam Online di Agen BOLAVITA , dengan minimal deposit hanya Rp 25.000 saja , dan minimal betting hanya Rp 10.000 saja sudah bisa mainkan permainan Sabung Ayam

http://agensabungayam.logdown.com/post/7861947-cara-pemberian-rumput-teki-pada-ayam-aduan-bangkok

Produk Kami Judi Sabung Ayam Online S128, SV388.

https://www.sateayam.pro/
https://m1.hj128.pw
Daftar Sabung Ayam sv388
Daftar Sabung Ayam Online S128

Agen Sabung Ayam Online Bolavita Banyak Bonus dan Promo Mari Bergabung :

Promo Sabung Ayam Terbaru 8x Win Beruntun.
Bolavita Bisa Deposit Via OVO & GO-Pay.
Sabung Ayam Deposit Via Pulsa XL & TSEL 25rb.

Promo Promo BOLAVITA

Telegram : +62812-2222-995
Wechat : Bolavita
WA : +62812-2222-995
Line : cs_bolavita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...