Saturday, January 29, 2011

KHURAFAT


last week dapat jugak aku nengok cerita KHURAFAT
*PERJANJIAN SYAITAN* ni. pye la lame gila pendam2 nak tengok movie ni akhirnye lepas jugak gian nak tengok. aku ni lambat la kan.. orang lain da tengok cerite 3 4 kali aku baru nak bangge2 dapat tengok. haha

rata2 orang cakap cerita ni seram lain dari yang lain. ade yang kate seram sangat macam nak pengsan la, nak gugur jantung la (aku tipu je), tu yang membuatkan aku tak sabar2 nak g tengok tuh.!

tapi memang betol la cakap dorang, cerita ni betol seram... tapi bile orang tanye aku seram ke tak aku akan kate je "bese... tak la seram sangat.." (sepanjang hidop aku, kalo aku nak tengok cerita hantu aku bayar RM10 untuk dengar bunyik je. sbb sepanjang2 cerita aku tutup mate. haha)

tapi kalo ade 10 bintang. aku nak kasik 9 bintang! wiwit! wiwit wiwitt!





-cikmona-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...