Monday, January 10, 2011

KEPUTUSAN AJL 25 TAK PATUT?

baru sat tadi bos aku kelua, aku pon hape lagi.. cam besa la.. blogwalking bagai nak sakan le.! haha

sambil2 tu aku saje je search kat incek gugel lebey kurang cani "keputusan ajl25". kenapa aku dok sebok2 sangat nak carik cerite pasal ni walaupon da tengok malam tadi? bikosnye.. aku nak tau respon orang ramai pasal result malam tadi yang aku memang da agak sangat2 ape akan jadi pada harini.! *aisehh tau aje..*


yaaa.. ape yang aku dapat memang lumayan dan berbaloi-baloi la sangat orang kate! rata2 ramai yang tak bersetuju, kecewe, hampe separuh nyawa dan sebagainye dengan keputusan malam tadi. *jangan kate aku tak termasuk ye.. sebab aku pon salah sorang daripadanye. haha!*


dah mejadi lumrah alam kan.. ade kalah ade menang. kite yg menengok dan yg hanya mendengar ni terima je lah kenyataan. (ayat sopan oke. padahal berderau je darah buat ayat ni. huh!)


cerita pasal malam tadi. mase dorang nak umumkan pemenang, mate aku dah terbeliak besa
dengan muke yg penoh dengan harapan + excited tak bole nak kate ape hadap depan tv cani
http://www.emocutez.com.
bertambah2 lah jantung ni dup dap dup dap bile die kate komposer, penulis lirik dan penyayi jugak orang yg sama.! dengan tak berpiker panjang, lantas anak si masdar ni pon menjerit la nama "YUNA!!!" sekuat hati macam penonton kat AJL tu.. sambil membuat tarian pom pom yang dicipta sniri hingga
dimarahi jiran seblah.
http://www.emocutez.com(aku tipu je)


akan tetapi......................................

pabila saat nama pemenang diumumkan...............
http://www.emocutez.com



w.. w.. w.. wh.. wh.... whaaattttt??? *tergamam seketika.. macam keadaan penonton disana yg turut diam seribu bahasa*

rupe2nye hadiah sebanyak RM 35k serte trofi dan bunge itu bukanlah milik gadis bertudung yang porpular dengan lagu dan sebenarnya. ianya telah diragut oleh orang lain yg tak perlulah aku nak umumkan namenye kan... teramat la sedih tak terkate aku time tu sampai aku terpakse amek cuti selama seminggu n tanak kelua ruma sebab dah malu name yang aku jerit2 kan separuh nyawa tu tak menang. (aku tipu lagi.. haha!)

tapi aku hanya berserah aje la.. ape bole buat.. tu sume keputusan dari para juri yang "PROFESSIONAL" bagi mereka. mungkin kalo kite denga lagu die tak sedap macam suarenye. tapi bagi juri suare sume tak penting sangat. yang penteng lagunya yg sarat dengan makne tersendiri (MUNGKIN laa..). lagi2 pulak ketua juri m.nasir, memang suke bebenaulah beliau dengan lagu2 cani. lagipon dah namenye ANUGERAH JUARA LAGU kan..


tapi takpe.. aku tetap sokong yuna dengan lagunye yg sangat2 la cute cam tuan empunye bandanye. dan aku jugak nak tabik spring super ring super ring riang dekat yuna sebab die memang berani tampil dengan imej yang baru, sbg contoh dulu die pakai slua tp sekarang kalo naik stage or hadir mane2 anugerah mesti die pakai dress. mmg santek sangat! awww! (kirenye tak cerewet la mcm artis yang baru nak naik juge pemenang ajl yg tanak imejnye diubah. oke tu pendirian masing2. ala orang nak sponsor kan.. nak aje lah..!)


tanak nengok AJL lagi. huh mencik.!


pape pon tahniah pada pemenang AJL 25 dengan lagu TOLONG INGATKAN AKU


kerana die ni lah ramai penonton menjerit separuh mati kerana ingatkan die yg menang. tapi..... :'(


penampilan anggun dan berani dari yuna. wewwiit!! *ala2 ikan duyung alien gitu. ade sisik2 kat tangan die. soooo hott!*



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...