Sunday, January 16, 2011

HAPPY BIRTHDAY IBU! weloveyousomuch

pada 14 januari 2010 yg lalu, ibu saya telah menyambut ulang tahunnye ke 49. harharhar! tuenye ibu saya.. tepat jam 12am saya yg berada dirumah dengan kakak saya telah menelepon abah saya yg terpakse bertugas malam tu untuk menyanyikan ALLAH SELAMATKAN KAMUUU. *lagu ini agak sopan sedikit utk warga emas menyambut ulang tahun kelahiran. bhahah!*

walaupon ibu dah tido tapi babah pakse jugak kitorang kejutkan ibu. so ibu yg masih dalam keadaan terkejut dan trauma kerana dikejutkan secara mengejut ketika tidur, tetap memberikan senyuman manis kepada kami yg mengilai2 menyanyikan lagu tadi tu bersama abah. (ooh lupe, kitorang guna loudspeaker supaya suara babah didengari ibu. huhuhu.

pada esoknye baru lah kitorang bagi hadiah yg dah lame gile kitorang simpam.













ape ehhh yg ade kat dalam kotak ni??

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+


RAHSIA!!!! hihihi
kami sekeluarga je yg bole tengok. sbb terlampau spesel sangat la orang kate.. maklom le.. untuk ibukan.. mistilah nak kene yg spesel2 siket.. kan kan..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...